Reklama zewnętrzna
Programy torrenty 7 listopada 2017 Możliwość komentowania Reklama zewnętrzna została wyłączona 160Metody reklamowania
W obecnych czasach na każdym kroku jesteśmy otaczani informacjami zachwalającymi dany produkt lub usługę. Wiadomości te mają zachęcić nas do wyboru promowanej rzeczy. Na reklamy napotykamy się o każdej porze dnia lub nocy. Rano, słuchając radia w samochodzie, w południe, czytając gazetę lub wieczorem w trakcie przerw występujących podczas oglądania naszego ulubionego serialu. Najczęściej w takich sytuacjach przełączamy kanał w odbiorniku radiowym, przerzucamy stronę gazety na kolejną albo zmieniamy kanał w telewizorze na inny. Nie oszukujmy się, ale przeważnie bywają one irytujące i czekamy z niecierpliwością na ich zakończenie. Nie jest to jednak reguła, ponieważ występują reklamy, które potrafią zachęcić nas do zwrócenia na nie uwagi. Zwłaszcza, kiedy dany produkt jest nam potrzebny, lecz jeszcze go nie posiadamy. Należy również pamiętać, że reklama to jest znaczne źródło dochodu dla podmiotu, który ją udostępnia oraz wzrost lub utrzymanie popularności na rynku dla podmiotu reklamującego się.
Codziennie w drodze do pracy, zwłaszcza w centrum miasta zauważalna dla naszych oczu może być reklama zewnętrzna. Przeważnie jest to ogromny, papierowy billboard przedstawiający dany produkt, wielkie wydarzenie, specjalną promocję lub nowoczesną usługę, z której być może skorzystamy. W większych ośrodkach miejskich, jak Warszawa, Kraków lub Trójmiasto reklama zewnętrzna może zostać ukazana także na elektronicznych wyświetlaczach, na które w szczególności zwracamy uwagę po zmroku. Billboardy lub wyświetlacze nie są jednak jedynym miejscem, na którym możemy się na nią natknąć. Dogodnym dla niej miejscem są także przystanki autobusowe lub nawet samochody, które można okleić.
Komentarze: